30 Ağustos 2012 Perşembe

Sigara içmek


Sigara içmek. Sürekli olarak tepki aldığım bu konu hakkında yazmak istiyorum şimdi.

Yaklaşık olarak 1 senedir sigara içiyorum. Kimsenin önerisiyle başlamadığım ve halk arasında 'illet' olarak tabir edilen bu şey halkın tanımının aksine bana 'zevk' veriyor. Ben sigaraya babaannemin ölümünden sonra başladım. İlk olarak yalnızca canım sıkkın olduğunda, insanların beni anlamadığını, umursamadıklarını düşündüğüm zamanlarda sarıldığım birşeydi. Sonralarda aslında bunun dertlenmekle alakalı olmadığını anladım. Bir bahane buluyorsunuz ve başlıyorsunuz. Sonrasında size zevk vermeye başlıyor. Sonra hastalıklar vs. vs. Herneyse. Etrafımdakiler içme, kendine zarar veriyorsun şöyle böyle birşeyler söylüyorlar. Eğer sizde içiyorsanız ne demek istediğimi biliyorsunuzdur.

İçiyorum, ve mutluyum. Hepsi bu. Zamanı geldiğinde bi ara bırakacağım xX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder