25 Ağustos 2012 Cumartesi

Me, myself and I.

Sonra evimin bir köşesinde minderler olsun istiyorum, ufak da bir sehpa. 
Arkadaşlarla oturup muhabbetler edelim orada. 
Sabahlara kadar..
Yiyelim, içelim, şarkılar söyleyelim.. 

Benim hayatımda her şeyde biraz şarkı var. 
Hem dinlemeyi, hemde söylemeyi çok seviyorum.
----------

Çok sevgili arkadaşım Volkan Öznergiz, aracılığıyla dinlediğim bu şarkı benim için hayatın sountrack'idir.


Keşke sokaklarda büyük hoparlörler olsa da bu şarkı çalsa biz yaşayıp giderken.. Sahi. Sokaklar neden bu kadar sessiz? Yada neden bu kadar kavga, gürültü sesiyle dolu. Şu şarkı çalsa fena mı olurdu? Akşamları kaldırımlardan yürürken biz. Yalnızca sokak lambalarının ve araba ışıklarının aydınlattığı sokaklarda bu şarkı kusursuz olurdu.

***


Şimdiyse kendinizi ruh eşinizin yanında, romantik bir akşamda hayal edin. Evet. Bu şarkı mükemmel olabilirdi. Elleri ellerinize değdiğinde.. Belki birkaç kadeh bir şeyler içer çimenlere uzanırsınız. Çok mu romantik-film vari oldu? Bence değil. Tamam çimenler olmasın. Gökyüzü de yok. Bir sedir olsun. Eski bir sedir olsa da bulunduğunuz yer, önemli olan o insanın yanınızda olması değil midir? Bence öyledir. 
***




Her zaman mutlu olamıyoruz öyle değil mi? Mutluysam bile aklıma hüzünlü şeyleri getiren bu şarkı en sevdiklerimin arasındadır. Bazen telkin amaçlı söyleriz ya, şarkıda da dediği gibi. ^ I can feel your pain, in my bones..
***


Ve karşınızda çok sağlam şarkılardan biri. Hiçbir zaman dinlemekten sıkılmadığım, günde 20 kere yine dinleyebileceğim doom / dark metal yapan Belçikalı bir gruba ait olan şarkı beni bambaşka yerlere götürüyor. Bu defa nereye gideceğinizi dinleyerek siz seçin. 

***


İyi geceler şarkım. Eski şarkılar neden bu kadar güzeller? Neden bu kadar çok seviyorum. Keşke daha erken doğsaydım.. Hey, siz. Aranızda Kurt Cobain'i bilmeyen yoktur sanırım. Bilmeye, dinlemeye devam edin. Ve sakın unutmayın, Efsaneler asla ölmez.


Şimdilik size 5 şarkı yeter. Bütün dinlediklerimi yazsam. Dinlemeye yüreğiniz dayanmaz. 
Her neyse, takipte kalın (; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder