16 Ağustos 2012 Perşembe

Beynimdeki Saçmalıklar


Evet. Herkes gibi benimde takıldığım, takıntı yaptığım saçma sapan şeyler var. 
Buyurun. Onlardan birkaçı; 

1) Ben otururken bir diğerinin ayakta olup benimle konuşması. Oturmaması.

açıklama: Pardon da!? Madem benimle konuşuyorsun, neden oturmuyorsun? Annesinden yemek bekleyen kuşlar gibi kafamı yukarıya kaldırmak zorunda bırakıyorsun beni? Anlamıyorum. Ben otururken birilerinin ayakta olmasından hoşlanmıyorum. - Ne takıntı yapıyorsun aptal! Sende ayağa kalksana! diyebilirsiniz. Oturmadıkları zaman onuda yapıyorum. Emin olabilirsiniz. (:

2) İki 'farklı renkte maşa' ile ipe asılan çamaşır.

açıklama: Sorunlu olduğumu düşünebilirsiniz. Bazen bende öyle düşünüyorum. Evet. Buna da takılıyorum. Örneğin bir t-shirt'ü ele alalım. Öyle laf olarak değil. Gerçekten de ele alalım. Şimdi bunu ipe asacaksınız. Neden farklı renkte maşayla asalım ki? Aynı renk olsun. Bence öyle olsun. Yoksa sinir oluyorum ben.


3) Televizyondaki ses ayarı. 5 ve 5'in katları..

açıklama: O nasıl bir takıntıdır? diyeceksiniz. Hemmen açıklayayım. Öncelikle bunun yalnızca bende olmadığını söylemeliyim. Televizyonun ses ayarını yapıyorsunuz. Bazı televizyonlarda yalnızca nokta halindeki bir button'u sürüklersiniz ve ses açılır veya kısılır. Burada sıkıntı yoktur. Birde diğer .. 'numaralı' ses açma olayı vardır. Ki benim takıntım tam da bu tarz özelliği olan televizyonlarda başlıyor. Kumandayı elinize alır ve sesi açarsınız. Örneğin; ses 20'de ise benim için sorun yok. Ama siz o sesi alıp 21, 22, 23 yada 24'e çıkartırsanız. Ben sinir oluyorum. O televizyonun sesi 5 ve 5'in katları olmalı.. Evet. Buda saçma sapan takıntılarımdan biri.

4) Dolap kapakları ve çekmeceler..

açıklama: Dolap kapaklarının ve çekmecelerin açık olmasından kimse hoşlanmaz. Ama benim için durum biraz daha farklı. Tek 1 dolap kapağı açıksa sorun. Ama hepsi açıksa benim için sorun değil. - Ya hep ya hiç. diye bir laf var ya. Aynen öyle. Ya hepsi açık olacak. Yada hepsi kapalı (:

5) Akla takılan şeyler..

açıklama: Bazen bir ünlünün ismi, bazen bir nesnenin adı.. Aklınıza takılır, bi türlü gelmez ya. Parmağınızı şıklatırsınız.. Neydi? Neydi.. İşte ben onlara çok takılıyorum.. Bir filmin adını bulamıyorum diye uyuyamadığımı bilirim. (:



Sizinde benim gibi saçma takıntılarınız varsa lütfen benimle paylaşın. Sevgiler ^-^

1 yorum:

  1. Yerlere dökülen sararmış yaprakları bi tanesi dahi unutulmayana dek ezme isteği...Bu yüzden 5dk sürecek yolu 20dk'da gittiğim çok olmuştur. :)

    YanıtlaSil