4 Ekim 2012 Perşembe

Yalnızlık (Cem Adrian)

Klibi henüz izlemediyseniz;

Düzenli olarak Cem Adrian dinleyen bir insan olarak şunu yazmalıyım ki. Cem Adrian'ın son klibine (Yalnızlık) verilen tepkiler beni bir hayli irite etti. 


Klibe gösterilen tepkinin nedeni; klipteki mastürbasyon yapan erkek oyuncunun sahneleri. Klip hakkındaki kötü yorum yapan, seksüel duygularını tamamiyle içine bastırarak 'ayıp' kelimesinin arkasına sığınıp gizlenmeye çalışan insanlar, şarkının sözlerine hiç dikkat ettiniz mi? Yalnızlıktan bahsediyor. Adam kendi bakış açısını korkusuz bir şekilde göstermiş. Klibe gösterilen tepkilerden sonra yaptığı açıklama da gayet yerinde sözler.


Hala Cem Adrian'ın farkını görememiş olanlar. Bu yazımı, ve Cem Adrian'ın aşağıdaki kendi açıklamasını okuduktan sonra bir daha düşünmelisiniz. Kimse siz izleyin, hoşlanmayın, adama küfredin diye başınıza silah dayamıyor.



---


Videomdaki masturbasyon sahnelerine eleştirilere istinaden...

Asıl Soru: Siz hiç yapmıyor musunuz? değil...
"Haftada kaç kere?"

Ayrıca...

Ben hiç bir eserimi TV ya da radyolar için üretmedim.
Daha çok yayınlanmak için yapılan riyakarlıklardır bu ülkede müziği bu hale getiren.

Bu yüzdendir ki...
Politikalara yaranmak için kendini küçülten medya kadar, medyaya yaranmak için kendini küçülten müzisyenler de suçludur bu halden.

Geçen günlerde duyduğum bir sözdür.

"Ben aynaya utanmadan bakmayı seviyorum"

C.A.


----


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder