30 Ağustos 2012 Perşembe

Hi Grunge!

Alternatif rock, jazz, blues dinleyen bir insan olarak bir tarza daha yatkın olduğumu fark ettiğim bu günlerde size de bu tarz hakkında bilgi vermek istedim.

Grunge (bazen Seattle Sound olarak da adlandırılır) 1980'lerin ortalarında alternative rock'ın bir alt türü olarak Amerika'nın Washington eyaletindeki Seattle bölgesinde ortaya çıkan müzik akımı, kültür ve yaşam tarzıdır. Sözlük anlamı "kirli, dağınık, katıksız bok" dur. Bu tarzın öncüleri SoundgardenAlice in ChainsNirvanaMudhoney ve Pearl Jam gibi gruplardır.

Ukalalık etmek istemem, içlerinden yalnızca Nirvana'yı bilirdim. Kurt'u ne kadar çok sevdiğimi (annem olsa öldüğünden dolayı şimdi sevme derdi.) yakınımdakiler bilir. Yeni yeni dinlemeye başladığım Pearl Jam ve Alice in Chains'in çok iyi olduğunu söylemeliyim. Şimdi size bunu bir şarkıyla kanıtlayacağım. Ve evet. Gerçekten iyiler diyeceksiniz.


Layne Staley'i araştırıyorum şimdilerde. Dramatik bir hayat hikayesi olan bu adamı artık bende dinliyorum. Geç tanıştık seninle. Özür dilerim Layne, Merhaba Zeynep ben. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder